مصاحبه آرشیو خبر ها
از بودن در ایتالیا و یوونتوس خوشـحالم

از بودن در ایتالیا و یوونتوس خوشـحالم

آرتورو ویـدال ستاره شیلیایی یوونتوس در گفتگویی متفاوت و خواندنی در آستانه کریسمس ، درباره شرایط خود و خانواده خود می گوید .

" برای سال ِ ورزشی ـی که داشتم بسیار خوشحالم . رقابت بسیار سخت و نفس گیر بود اما در کل ، این بهترین فصل فوتبالی ِ من بود "

" من در ایتالیا فکر می کنم که در خانه ام و بسیار راحت هستم . مردم بسیار خوب رفتار می کنند و به خاطر ِ هم تیمی ها و مربیانم از پوشیدن پیراهن یووه احساس ِ غرور می کنم "

تمدید قرارداد با یوونتوس ؟

" من قراردادم را تمدید کردم زیرا ایده و فکر ِ من این است که همچنان با این پیراهن ادامه بدهم و به رویاهایم برسم "

" خانواده ِ من در تورین بسیار راحت هستند . پسر ِ من ، آلونسو ، به مهد ِ کودک می رود و اکنون به راحتی ایتالیایی صحبت می کند . من و همسرم نیز اکنون ایتالیایی صحبت می کنیم . یکی از دلایل ماندن ِ من در تورین ، رضایت خانواده ام بود "

"هنگامی که من مطلع شدم به زودی پدر ِ یک دختر می شوم بسیار خوشحال شدم "

"من از بودن در کنار همسرم و همین تعداد فرزند خوشحال خواهم بود اما همسرم بیشتر خوشحال خواهد بود اگر دوباره صاحب فرزند شویم "

" البته من یک پسر می خوام که با توپ بازی کند ! اما گذشته از شوخی ، من از داشتن ِ فرزند ، بسیار خوشحال میشوم . چون الان وقت آن است "

" کودک ، همیشه یک نعمت است و حالا باید از الیزابت پرسید که باز هم بچه می خواهد یا نه ؟ "

"سرم فوتبال را خیلی دوست ندارد . بازی کردن با ماسک برای او سرگرم کننده تر است "

" اسپایدر من یکی از ماسک ها و شخصیت های مورد ِ علاقه ِ اوست "

" این اولین کریسمسی است که در ایتالیا می گذرانم . احتمالا اینجا باید کریسمس آرام باشد چون هوا سرد است . بسیاری از اقوام ِ من از شیلی به اینجا خواهند آمد ! من خانواده ِ بزرگ را دوست دارم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: